H1N1 VS YAHUDI
Sunday, August 09, 2009 by MAWAR BERDURI in Labels:


Sejak akhir-akhir ini masyarakat kita hangat memperkatakan mengenai virus Influanza A H1N1 atau lebih dikenali sebagai selesema b**i. Setiap hari kita didedahkan dengan peningkatan statistik bagi mereka yang telah menerima jangkitan virus ini sehinggakan WHO mengambil langkah untuk tidak membuat perhitungan mengenai jumlah jangkitan dek penyebaran yang sangat tinggi dan sukar untuk

dikawal. Namun demikian, pernahkah kita terfikir bahawa perkara yang telah digembar-gemburkan oleh segenap masyarakat ini hanyalah merupakan salah satu daripada propaganda Yahudi? Mengapa demikian?


Pada pandangan ana, isu ini sengaja dihangatkan bagi menutup segala rancangan-rancangan jahat Yahudi untuk menghancurkan umat Islam. Suatu ketika dahulu, sewaktu masyarakat dunia dihebohkan dengan selsema burung, bukankah ketika itu, negara Islam di timur tengah sedang bergolak angkara si Yahudi? Isu selsema burung itu digunakan menutup kejahatan yang telah dilakukan mereka. Nah, lihatlah sekarang, selsema burung sudah tiba-tiba hilang dan digantikan pula dengan isu selsema b**i. Isu tersebut secara tidak langsung telah menenggelamkan peristiwa yang menimpa Marwa Sherbini yang mungkin langsung tidak disedari oleh sebahagian masyarakat Islam meskipun hal ini melibatkan maruah seorang muslimah seagama dengan kita. Begitu juga dengan apa yang berlaku di wilayah Xinxiang dan di selatan Thailand. Isu Palestin pula hanya tinggal sebagai isu bermusim. Masyarakat Islam kembali memenuhi Starbuck dan Mc Donald. Begitu mudah umat Islam diperkotak-katikkan.


Oleh itu, ana menyeru diri ana dan sahabat sekalian, janganlah kita tenggelam di dalam lautan yang bisa menenggelamkan kita sedangkan dari jauh, pihak Yahudi sedang tersenyum melihat kita kalah di tangan mereka..


p/s: Sekadar pandangan peribadi.. Lepas ni selsema apa pula yang akan muncul. Selsema lembu kut.. KMS pun dah ada 4 orang yang kena H1N1.

  1. This comment has been removed by a blog administrator.
  1. Malaysia pun pakai taktik yg sama gak...

  1. Hazwan: Tugas kitalah untuk mengubahnya. Kat Mesir pulak macam mana ye?

My photo
Menitikberatkan perjuangan yang jitu semata-mata berlandaskan jalan kebenaran meskipun kemenangan bagaikan sukar untuk dicapai.

...