KLIBF
Sunday, May 01, 2011 by MAWAR BERDURI in Labels:

Mensyukuri kesempatan ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 (KLIBF 2011), jom kita lihat dapatan ana daripada gedung ilmu di PWTC.

6 buah terbitan Telaga Biru

Buah tangan dari Galeri Ilmu buat adinda-adinda di kampung


Pencerahan hati terbitan PTS

Ramlee Awang Mursyid buah tangan buat Hanisah di Iowa dan bacaan kefahaman mengenai salah satu cabang penting Islam

Goodies!!

Beg-beg yang sangat berjasa..

Ini hasilnya..

Dalam keterujaan ana meneliti buku-buku yang dibeli, ana lebih teruja melihat buku-buku yang telah dibeli oleh Kak Khaulah yang bilangannya 2 kali ganda banyaknya. Subhanallah!

p/s: termimpi-mimpi buku yang dibeli

  1. banyaknya buku beli. Asyik terlepas pesta buku.

  1. Assalamualaikumwb. Asma semoga dirahmati. Banyak buku-buku yg dibeli di KLIBF. P.cik pun ada juga pergi. rambang mata juga. InsyaAllah kalau Asma nak pak cik cadangkan buku-buku yg Asma boleh baca send email kat pak cik di dekargh2007@gmail.com ye.

    p.cik shahruddin.

    ps. bila nak turun ke n9

  1. pak cik shahruddin: waalaikumussalam wbt.. Semoga kerahmatan Allah juga bersama pakcik dan makcik noni sekeluarga.. Insha Allah, nnt saya send email kat pakcik.. seronoknya boleh share-share ngan pakcik buku-buku yang best. saya teringin sangat nak n9, insha Allah, kalau ada kesempatan, saya roger2 pakcik.

My photo
Menitikberatkan perjuangan yang jitu semata-mata berlandaskan jalan kebenaran meskipun kemenangan bagaikan sukar untuk dicapai.

...