SEBUAH PERTEMUAN
Tuesday, May 26, 2009 by MAWAR BERDURI in Labels:



Semalam, Allah telah memberikan nikmat yang tidak terhingga buat diri ana. Dipertemukan dengan sahabat yang banyak memberikan inspirasi dalam meneruskan amanah Rasulullah s.a.w. untuk menegakkan daulah Islam di atas muka bumi ini. Semangat dalam dirinya selari dengan nama empunya diri. SYAHIDAH FARHANA BINTI SHAFIE. Perkongsian selama 2 jam amat singkat buat diri ini yang merindui kata-kata yang dipenuhi dengan nasihat dan dorongan dari seorang sahabat yang hatinya hanya terikat dengan perjuangan Islam.

Buat Syahidah, ana rindukan pertemuan semalam. Meskipun baru dua pertemuan, ana dapat merasakan kita bagaikan sudah lama bersahabat. Ana mengharapkan melalui persahabatan ini, kita berdua termasuk dalam golongan mereka yang mendapat perlindungan daripada arasy Allah di akhirat kelak. Mereka yang berkasih sayang, bertemu dan berpisah semata-mata kerana Allah..

p/s: Syafakillah ya ukhti. Semoga enti meneruskan perjuangan setelah Allah mengurniakan kesembuhan dari ujianNya. Jangan lupa jemput ana masa walimah enti nanti...

My photo
Menitikberatkan perjuangan yang jitu semata-mata berlandaskan jalan kebenaran meskipun kemenangan bagaikan sukar untuk dicapai.

...