IKATAN KEMBALI BERTAUT
Friday, November 07, 2008 by MAWAR BERDURI in Labels:

Usrah bersama junior diadakan seperti biasa di Surau Al-Furqan. Namun, kegembiraan yang luar biasa telah kembali dirasai. Alhamdulillah. Setelah dua minggu berturut-turut terdapatnya ketidakhadiran ketika dalam perjumpaan, kali ini, Allah telah menemukan kami semua untuk bersama-sama mendapat naungan dari taman-taman syurga Allah. Berada bersama kalian; Misya(my partner), Aisyah, Min, Bella, Nabilah, Sofea, Mia, Mira, Shafeeqa, Mazni, Shu, Farah dan Niza membuatkan ana bersyukur di atas tautan yang terbina di antara kami. Terima kasih, Misya. Terima kasih adik-adik usrah Kak Asmaa’.


Keesokannya, kami mengadakan jamuan, bagi menguatkan jalinan ukhwah dan yang pastinya agar jambatan hati yang dibina atas dasar aqidah yang satu terus terpaut hingga ke akhir hayat. Amin..

“Tidak sempurna iman seseorang itu, sehingga dia mengasihi saudaranya sebagaimana dia mengasihi dirinya sendiri” Riwayat Bukhari dan Muslim

  1. Alhamdulillah..May Allah always bless us n our usrah:)

  1. Amin... Syukran jazilan ya ukhti..

My photo
Menitikberatkan perjuangan yang jitu semata-mata berlandaskan jalan kebenaran meskipun kemenangan bagaikan sukar untuk dicapai.

...