RAMADHAN BERLALU, SYAWAL MENJELMA
Wednesday, September 16, 2009 by MAWAR BERDURI in Labels:

Ramadhan kian berlalu meninggalkan kita. Masih berbaki 3 hari untuk kita merasai peluang yang sukar untuk diperoleh pada bulan yang lain sebelum Syawal menjengah tiba. Manfaatkanlah saat-saat yang masih ada ini untuk kita memaksimumkan segala amal ibadat kita. Semoga Syawal yang menjelma menjadi titik tolak untuk kita menjadi seorang Muslim yang telah mendapat kejayaan yang cemerlang setelah melalui tarbiah selama sebulan di madrasah Ramadhan.

Di kesempatan ini, ana ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua sahabat yang mengikuti blog ana yang tak seberapa ini, ahli keluarga dan sanak saudara yang dikasihi, guru-guru, sahabat-sahabat di perantauan dan di bumi Malaysia, sahabat-sahabat seusrah dan tidak dilupakan buat adik-adik di KMS. Ana menyusun sepuluh jari memohon ribuan kemaafan andai ada salah dan silap sama ada yang ana sedari mahupun tidak. Bersama-samalah kita menyambut kemenangan ini dengan penuh kesyukuran ke hadrat Allah swt!

p/s: Nampaknya kali ini kena save duit raya untuk buat open house.

My photo
Menitikberatkan perjuangan yang jitu semata-mata berlandaskan jalan kebenaran meskipun kemenangan bagaikan sukar untuk dicapai.

...